You are currently viewing Vitamina C si dieta (fara proteina animala) care imita postul!

Vitamina C si dieta (fara proteina animala) care imita postul!

Vitamina C combinata cu dieta care imita postul (fara proteina animala) poate fi mai eficienta in tratarea unor tipuri de cancer!

Oamenii de stiinta de la USC si IFOM Cancer Institute din Milano au descoperit ca o dieta care imita postul poate fi mai eficienta in tratarea unor tipuri de cancer atunci cand este combinata cu vitamina C.

In studiile efectuate pe soareci, cercetatorii au descoperit ca combinatia a intarziat evolutia tumorii la mai multe modele de soarece de cancer colorectal; la unii soareci, a provocat regresia bolii.

Rezultatele au fost publicate in revista Nature Communications.

Pentru prima data, am demonstrat cum o interventie complet non-toxica poate trata in mod eficient un cancer agresiv„,

a declarat Valter Longo, autorul principal al studiului si directorul Institutului de Longevitate USC de la USC Leonard Davis scoala de Gerontologie si profesor de stiinte biologice la USC Dornsife College of Letters, Arts and Sciences.

Am luat doua tratamente care sunt studiate pe scara larga ca interventii pentru a intarzia imbatranirea – o dieta care imita postul (fara proteina animala) si vitamina C – si le-am combinat ca un tratament puternic pentru cancer”.

Cercetatorii au spus ca, in timp ce postul ramane o optiune provocatoare pentru pacientii cu cancer, o optiune mai sigura si mai fezabila este o dieta bazata pe calorii pe baza de plante.

Concluziile lor sugereaza ca un tratament cu toxicitate scazuta a dietei care imita postul, plus vitamina C, are potentialul de a inlocui mai multe tratamente toxice.

Rezultatele cercetarilor anterioare privind potentialul de combatere a cancerului cu vitamina C au fost neconcludente.

Totusi, studiile recente incep sa arate o oarecare eficacitate, in special in asociere cu chimioterapia.

In acest nou studiu, echipa de cercetare a dorit sa afle daca o dieta cu imitare a postului poate imbunatati actiunea de lupta a tumorilor cu vitamina C in doze mari, prin crearea unui mediu care sa nu fie durabil pentru celulele canceroase, dar totusi sigur pentru celulele normale.

Primul nostru experiment in vitro a aratat efecte remarcabile„,

a spus Longo.

Atunci cand sunt utilizate singure, dieta cu imitatie de post sau vitamina C singura a redus cresterea celulelor canceroase si a provocat o crestere minora a mortii celulelor canceroase. Dar atunci cand au fost folosite împreuna, acestea au avut un efect dramatic, ucigand aproape toate celulele canceroase.”

Longo si colegii sai au detectat acest efect puternic numai in celulele canceroase care au avut o mutatie care este considerata una dintre cele mai provocatoare tinte in cercetarea cancerului.

Aceste mutatii ale genei KRAS semnaleaza ca organismul rezista la majoritatea tratamentelor impotriva cancerului si reduc rata de supravietuire a pacientului.

Mutatiile KRAS apar la aproximativ un sfert din toate cancerele umane si se estimeaza ca apar pana la jumatate din toate tipurile de cancer colorectal.

Studiul a furnizat, de asemenea, indicii despre motivul pentru care studiile anterioare ale vitaminei C ca terapie anticancer potentiala au aratat o eficacitate limitata.

De la sine, un tratament cu vitamina C pare sa declanseze celulele mutate de KRAS pentru a proteja celulele canceroase prin cresterea nivelului de feritina, o proteina care leaga fierul.

Dar, prin reducerea nivelului de feritina, oamenii de stiinta au reusit sa creasca toxicitatea vitaminei C pentru celulele canceroase.

In urma acestei constatari, oamenii de stiinta au descoperit, de asemenea, ca pacientii cu cancer colorectal cu un nivel ridicat de proteine ​​care leaga fierul au o sansa mai mica de supraviețuire.

In acest studiu, am observat cum ciclurile dietetice care imita postul pot creste efectul dozelor farmacologice de vitamina C împotriva cancerului mutat de KRAS„,

a declarat Maira Di Tano, coautor al studiului la IFOM, Institutul FIRC Molecular Oncologie in Milano, Italia.

Acest lucru se intampla prin reglarea nivelurilor de fier si a mecanismelor moleculare implicate in stresul oxidativ. Rezultatele au indicat in special o gena care regleaza nivelurile de fier: heme-oxigenaza-1.”

Studiile anterioare ale echipei de cercetare au aratat ca postul si o dieta care imita postul incetinesc evolutia cancerului si fac chimioterapia mai eficienta in celulele tumorale, protejand in acelasi timp celulele normale de reactiile adverse asociate chimioterapiei.

Combinatia imbunatateste raspunsul sistemului anti-tumororal al sistemului imunitar la modelele de soarece de cancer de san si de melanom.

Oamenii de stiinta considera ca orice forma de cancer va fi in cele din urma tratata cu medicamente cu toxicitate scazuta.

Asemanator cu modul in care antibioticele sunt utilizate pentru a trata infectiile care ucid anumite bacterii, dar care pot fi inlocuite cu alte medicamente daca primul nu este eficient.

Pentru a se indrepta catre acest obiectiv, ei spun ca trebuie sa testeze mai intai doua ipoteze:

• ca interventiile lor combinate non-toxice ar functiona la soareci si ca ar arata rezultate promitatoare pentru studiile clinice umane.
  • in acest nou studiu, ei au spus ca le-au demonstrat pe ambele.
  • cel putin cinci studii clinice, inclusiv unul la USC pe pacientii cu cancer de san si cu cancer de prostata, cerceteaza acum efectele dietelor care imita postul in combinatie cu diferite medicamente care combat cancerul

Citesti si Simptomele cancerului: sfaturi pentru a va ajuta sa va simtiti mai bine!